Helgen

2012-02-05 / 03:12:29
Kortfattat...
Fredag drack jag som satan och va på umppis med kom väl nykter hem till moster och lyssnade på fyllekärringarna. (Marianne osv.)
Lördag.. Bakiiis!!! Vakna hos moster och fick ju panik och tänkte var fan är jag nånstans, innan jag väl såg min snygga moster sova brevid mig haha :D På kvällen blev de ju bastu o öl osv... Sedan tänkte jag och Marianne vafan vi drar ut en sväng.. Ganska boring kväll men ändå inte :D Har fått massa skratt för mig idag men nu är det inte roligt nåmer! Kom hem för en stund sen o käka precis och sitter här och dricker lite baileys och funderar på om ja ska dra på efterfest eller stanna hemma liksom 50/50 :D


-MinnaaPee

Fyllekärring
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: