Gokväll/Natt

2012-02-05 / 23:53:06
Jaha, då har man bloggat på fyllan ser man.. Senaste inlägget var när jag satt i köket på data och tänkte om jag ska fortsätta dricka eller bara gå och lägga mig.. Nåja jag var faktiskt inte så jätte full eftersom jag inte hittade många stavfel på senaste inlägget :D haha..
Hade inte ens så värst bakis idag, vilket var rätt skönt eftersom jag haft det aldeles för mycket nu :D Citronvatten rekomenderar jag innan läggdags.. Den funkar för mig.
Har legat med pyamas hela dagen och vid 18 duscha jag o la på kläder men jaa.. Det blev och byta tillbaka till nattlinne för orkade inte hitta på något. Kollade precis färdigt twilight breaking dawn helt ok!! Men ettan är ju alltid bäst :)
Nu blir det och krypa ner i sängen.. Och skönt imorgon har vi ingen skolan! :) Men tänkte försöka vakna tidigt imån och dra och träna,sola och hem till moster och hämta mina grejer jag har där..

Nattinatti!

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: