Fuck everything !

2012-02-07 / 01:40:36

Dehär går ju åt helvete senaste månaden har jag haft sömnproblem då och då.. Har inte kunna sova ordentligt. Jobbigt och bara ligga och snurra runt i sängen och tänka på massa skit! Sen har jag fått sömn vid 4-5 tiden och hunnit sova 2-3 timmar innan det är dags och vakna upp till skolan. Tur så var Marianne vaken så jag kunde ringa och snacka med henne en stund. Thanks <3 :) nu tror jag att jag ska göra ett nytt försök och hoppas jag får sömn nu så jag inte är på dåligt humör imorgon.
Godnatt allesammans!

-MinnaaPee

Tack Marianne än en gång för att du orkade lyssna..

Marianne&Saana ni är verkligen dom som alltid ställer upp för en tack <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: