DÖD

2012-02-13 / 19:33:10

Känns FÖRJÄVLIGT och vara sjuk nu alltså!
Va är dehär för jävla virus? Det går som upp&ner hela tiden.. Jag fryser som fan och plötsligt börjar man liksom kallsvettas! Vill bli av med detta nu! Hela helgen har jag mått skit. Skolan har jag inte råd och missa nu, så mycket man missar och skit! Blä!! Men måste nog stanna hemma imorgon också. Bättre och bli frisk på engång än och springa runt "halvfrisk" och göra det värre bara.. Idag har jag sovit HEEELA dan. Eller jag gick upp kl halv 4 nångång. Sitter och kollar på ett träningsprogram på tv. Vill träna men det kan jag bara drömma om nu ett par dagar framåt.
Fick en skön telefon räkning idag.. AJAJAJ.. Av någon konstig anledning så har min mobil vid några tillfällen studsa till finskoperatör medans jag surfat och ringt. Får väl ta och säga upp abonnemanget om det fortsätter med sånahär roliga räkningar och istället då skicka röksignaler som man gjorde på stenåldern :D ?
Jävla humörssvängningar blev skit less plötsligt, Nu ska jag dra och bada badkar o kokhett vatten!

Kiss n hugs!

-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: