Utbränd :D

2012-12-27 / 10:15:44
Jaa jobbet kallar igen kl 12.00
Idag har jag ingen lust, har ont i varenda kroppsdel och trött är jag också.
Inte sovit sådär värst bra heller. Och till 21.00 jobbar jag. Tänkte sova hos moster eftersom hon bor i stan.
Promenerar dit efter jobbet för jobbar 07.00 imån igen så lättare och bara promenera dit eftersom jag jobbar så sent och måste tidigt upp imån igen. Imån är det fjärde och sista arbetsdagen för denna vecka. Vill ha ledigt helgen. Känner mig så kraftlös, måste försöka byta inställning för annars går denhär dagen skit sakta och jag glor på klockan på jobbet hela tiden isånafall.
Nu har jag ÄNNU MER motiv och studera vidare. Stanna och jobba med sånt här resten av livet.
Nej tack!
Personalen är ju helt underbar och sånt.. Men själva jobbet, nix inte min grej.. Gör detta pga av pengar och
bra med lite erfarenhet.

Come oooonn.. Är så trött, vad är detta för inställning... Nåja det går kanske över under dagen?
Hoppas jag....
Lördag hade jag tänkt och dra och kika på rean och grejer..Bränna pengar :)
Man blir alltid på bättre humör när man fått köpa sig en massa! ;)

Jaja.. Nu börja torka håret och spackla ansiktet o käka.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: