God jul!

2012-12-24 / 10:48:44
God jul allihopa!
själv spenderar jag hela julafton på jobbet idag. Om en timme ska jag börjar bege mig mot jobbet börjar kl 12.00 och slutar kl 21.00
Men eftersom jag behöver pengar så tänkte jag jobba julafton, hemma händer inget mer än att vi äter julmiddag tillsammans och sedan på eftermiddagen öppnar julklappar. Jag är så pass gammal så många paket får jag inte.
Iförsej så har jag bara önskat mig money så jag kan shoppa själv vad jag behöver.. :)

Nionde jul utan mamma, Känns tufft..Kanske därför man inte är intresserad av julen mer!?

Vi åker strax iväg till Mammas grav och tänder ljus innan jag åker iväg till jobbet, för efter jobbet hinner jag inte
för har en glögg flaska som väntar :D

Det var väl alltihopa..
Äta frukost måste jag hinna och fixa matlåda och hinna till graven också så måste kila!

-MinnaaPee


Vår lilla julgran.. Alla paket som ligger under granen är Leevis :D
Våra klappar får vänta i påsen, är dom under granen så vill ju Leevi riva sönder dom också.
Han ska få öppna sina klappar först :)
Jag väntar tills kvällen och öppnar mina efter jobbet!



Redo för jobbet, tjao!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: