Turkey!

2012-08-29 / 20:14:19
Godkväll!! Tog och bokade en resa i morse. Imån åker vi. Jag och Marianne till Alanya!
Naaaaaajs!! Fett trött är jag för har fått springa från affär till affären. Men värst av allt var ju när Marianne
ringde vid 12 tiden att hon inte hittar sin pass.. Hon letade ÖVERALLT! Fatta panik man fick!
Hennes mamma ringde till finska polistation eftersom hon är finsk medborgare och dom sa att hon har två timmar på sig att ta foton och komma med dom till polistation innan det stängs. Vi stack ju som en raket till merjan kuva, tog foton och lämnade dom sedan. Huh vilken lättnad när hon fick en ny pass men det är sån snabbpass som håller i en månad.
Jag har packat färdigt nästan.
Något smått har jag kvar som jag fortfarande behöver på morgonen innan jag packar ner det också.
Flyget åker från oulu 16.30 finsktid så vi måste åka i god tid eftersom det tar närmare två timmar och åka typ!?
Och checka in måste man göra minst en timme tidigare, om jag inte har helt fel?

Jag stressar ihjäl mig, måste varva ner,måste varva ner...



Försöker packa ^



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: