MinnaaPee

2012-08-09 / 22:42:00
Tjolahopptjolahej!

Det var ju ett tag sedan, men som sagt.. Haft massor och göra och inte tillgång eller tid & blogga så att..
Sitter hemma nu, i mitt eget rum <3 Har inte sovit hemma på en månad iaf.. Nu var det dags! Har faktiskt saknat o sova hemma :) Så nu chillar jag och tar det lungt och nu hinner jag då blogga. Vet inte var jag ska börja nånstans.
Varit hos Sakari för det mesta eller jobbat. Förra fredag hade vi fullt upp. Han flyttade nämligen till Liakka och vi packade och donade i hans fd. lägenhet osv. Jag har jobbat en massor men rätt chill.. Endast 7 arbetsdagar kvar, sedan är jag klar. Känns skönt, men ändå lite stressande för man vet inte var man får pengar efter detta? Men jaja.. Orkar inte stressa över det nu. Lönen när den kommer ska jag och Marianne kolla på utlandsresor och ta en sista minuten någonstans. Jippiiee!! Sveriges skitsommar.. Nu fan ska vi till värmen!
Började sakna Mamma en massa när jag kom hem idag, och skulle bara vilja prata ut allt till henne som känns tungt just nu, hon hör mig säkert, men att jag inte får svar och råd känns tufft. Mamma hade nog varit den bästa människan man hade kunna prata till, en sån som verkligen hade lyssnat och gett råd och hade då inte dömnt en direkt. Men livet är orättvist.. What to do?
Nu blir det Naana.. Godnatt!

Kyss Mamsen <3

//MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: