LoL

2012-08-20 / 00:45:49
Helgen närmar sitt slut. Eller iförsej.. Kl är över 00.00 menmen.. helgen har varit trevlig, umgicks med mina bästisar Saana&Marianne<3

Satt hemma hos oss och drack vin och hade det allmänt trevligt. Skönt nu när man har mer tid med sina vänner. Man märker inte hur besatt man är av sin pojkvän när man väl har en. Nu har jag all tid i världen med mina vänner och ska och ska ta vara på tiden vi har tillsammans. Man vet aldrig när någon väl flyttar eller något. Tillexempel jag ? :D Har planer på & flytta.. Inte i happis, helst inte i norrbotten. Men någonstans. Vill inte stanna kvar här resten av livet. Nu kan jag liksom göra det jag vill utan att behöva tänka på någon annan. När man väl blir besatt av en person så kan man som inte släppa taget. Man blir helt konstig i huvudet och förstår inte något. Men nu.. har jag fått vila skallen, och tänkt vad som är det bästa för mig. Jag har kommit till ett klokt beslut :) Lälälä...
Nästa månad utomlands Living the dream and fuck everybody.. Typ nästan sådär ?
Kanske är jag lite omogen när jag tänker sådär!? Och skyller allt på en person, jag är inte oskyldig jag inte.. Man behöver alltid två till bråk eller till oenigheter. Vissa är alldeles för onödiga, sånt går inte.. Move on är det som gäller.. Vill faktiskt lägga ner stridsyxan, och fortsätta mitt liv som att inget hänt alls ? :)

Innan jag lägger mig vill jag bara säga att jag älskar mina vänner & anhöriga över allt annat!
Det går upp&ner ibland..Sånt är livet. Shit happens life goes on! eller hur ?

Men som sagt, mår så bra som det bara går just nu.. Förutom att jag blir lite irriterad på min dator, lyckades spilla ett glas vin på tangenterna, Mellan slaget är vlidigt trögt och musen fungerar inte bra. Alla knappar lyser inte.. Hurraa Minna.

Men slut tjatat nu.. Ska ut o röka och sedan sova, börjar jobba kl 11 imån och det är nästsista dagen.
Sedan väntar jag bara på lönen som kommer om en vecka så ser jag hur länge jag har råd att vara på semester och kan börja kolla på biljetter odentligt. Och datum när vi åker!

Nattis!

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: