Hmm...

2012-08-28 / 13:26:59
Gaaah.. Få panik snart, vill beställa resa nuuuu.. Är rädd att det inte finns kvar dom jag kollat på hittils fast dom nu inte varit så billiga men whatever under 4500 kan jag betala men inte mer än så för flyg+hotell 1vecka njet! För dyrt eftersom jag aldrig betalat så mycket för en resa. Måste nu tjöta på Marianne att hon får styra upp det där med hundvakt och grejer. Stressar ihjäl mig. Jag kikar på hemsidorna dagligen och plötsligt kan det hända att flyget åker om ett par dagar som det gjorde förra året. 2 dagar innan bokade vi, och det gick bara 2000:- per skalle.
Men som jag sa tidigare så känns det som att det är mycket mindre resor nu.

Men jag ska utomland i september ett som är säkert!

Skulle egentligen gå en sväng till arbetsförmedligen men eftersom jag nu va så seg igen med att vakna,duscha,göra frukost osv så skippar jag det idag IGEN..
Nytt försök imorgon kanske? :)

-MinnaaPee


Thihi gammal bild. Va kort hår jag hade :D ^
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: