Halleluja!

2012-08-18 / 17:31:19
Har legat på soffan heeeela morgonen och kolla på prison break.Började och kolla om dom ända från början. :)
Känner mig helt överkörd just nu.. Hangover? Jajjemen!
Har ätit som en gris samtidigt jag kollat på prison break. Vad är det när man alltid är bakis så äter man en massa?
Ska iväg och handla något gott med Marianne om en stund. Mums...
Sen ligger jag förmodligen på soffan och kollar på prison break. Men det är så himla skönt och ligga hemma när det är så tyst och lungt. Pappa och Markus är nämligen i kuusamo på bröllop.
Matti är ju hemma men det är inte mycket man ser honom eftersom han är på språng ute nånstans.
Har riktigt inget och komma med..
September månad närmar sig. Väntar på lönen och sedan hejsvejs Sverige..
Eller först tåg mot göteborg --> Sedan flyga utomlands därifrån och när vi kommer hem landar vi där och är där ett par nätter innan hemresan. har funderat på en ca 3v semester. Om vi har råd så tar vi 2veckor utomlands, Sedan några nätter i göteborg, vet inte ännu exakt hur många men vi få se ;)

Nu ska jag hoppa i duschen innan jag drar och handlar för ser helt påkörd ut :D

-MinnaaPee



Hangover WooOOooo... -.-

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: