Toppen

2012-04-07 / 17:13:59

Hade en trevlig födelsedag igår.. Vi bakade en fin tårta med Erika och Ella,Nea,Marianne,Sanne,Saana & Minna kom på besök och drack kaffe och käka tårta med mig. Den Var oerhört god! Efter en stund kom syrran och Pasi på besök. Fick fina smycken och Marianne köpte burberry halsduk för hon vet att jag älskar burberry saker, har två väskor och en plånbok och just i samma färg som halsduken <3 tog på halsduken direkt jag drog ut :) jag stack till torneå hem till en kompis och jag Erika drack och dom tvinga ut mig och drack en öl och var ute högst en timme. Vet inte varför jag inte va så sugen. Men en trevlig dag hade jag igår :)
Tack alla <3

Lite bilder.. Joo Mikko köpte en Barbie till mig haha

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: