Presspresspress

2012-04-03 / 12:22:21

Värsta pressen med skolan nu men eftersom jag slutade såhär tidigt så tänkte jag försöka göra lite uppgifter medans det är lugnt och tyst hemma ännu :) har bara haft fotografisk bild idag och fick åt mig ganska mycket men långt ifrån klar än. Har klippt och klistrat in foton i fotoalbumet och måste dra till köpcentrumet till bokhandeln och köpa en silver penna så jag får fixa fotoalbumet lite finare eftersom den är svart så syns bara silver eller guld.
Idag är jag faktiskt på rätt bra humör. Vädret gör mycket :) är lite rastlös så ska börja med mina uppgifter.

Här är några bilder
Bl.a. Mina rosa jeans :D haha
En bild på Saana
Fotoalbumet

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: