Praktik

2012-04-17 / 12:03:54
Praktiken börjar idag.. Lite spännande är det faktiskt..
Hoppas jag får en trevlig handledare nu då.. Har faktiskt haft lite otur med dom.
Två av mina handledare jag haft har varit ganska torrbollar. Första iallafall
När jag var på hemtjänsten förra året så var hon trevlig, ingen torrboll och var inte tvungen och spela allan och försöka fjäska eller smöra.
Tror jag ska börja fixa håret lite grann nu och pudra ansiktet lite och försöka täcka över min fina ögonlock där jag fortfarande har någon konstig blåtira eller vad det är !? Don't know.
Måste dit halv 2 så nu får man börja raska på lite. Kommer hem först kl 22.00 sen blir det o hoppa in i duschen så är inte säker på om jag hinner blogga. Ska försöka hinna och berätta vad jag fått för första bild av stället.
Håller verkligen upp tummarna att jag trivs! Att jag slipper och vakna varje morgon och humöret nere och tänkte faaan, måste jobba. Vill helst vakna med humöret på topp och tycka att det är skoj och dra till jobbet..
Håll upp tummarna för min skull nu!

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: