Påsklov :)

2012-04-05 / 16:11:34

Nu är det alltså slut med skolan :) praktiken börjar v.16 alltså måndagen den 16april sedan har vi praktik fram tills skolavslutningen. Hade elsäkerhet i morse vilket var hopplöst. Alla gjorde klart före Mig och när jag var klar med att koppla i gröngula,blåa och bruna koppartråden visade sig att jag skruvat fel osånt skit. Så jag gav upp. Jag blir alltså aldrig elektriker! :D Saana satt och garva åt mig hela tiden men jag kan inte göra något åt saken att jag är så dum och nu erkänner jag det själv oxå :D
Tog en powernap på två timmar
Vilket var skönt eftersom jag vaknat vid 5 nångång.
Om en stund ska jag iväg till en kompis och basta och ta ett par groggar.
Måste ju fira påsklov, right? Imån fyller jag år så inte för många groggar för imån blir det kanske fler.. Vet inte! Vill inte fira min födelsedag, det räcker med att jag får presenter :D Pappa har visst köpt något för han gömde något i skåpet, jag vet nog vart den ligger men vill först ha den imån som en överraskning :)
Nu blir det och packa mitt pick&pack och dra strax till torneå.
Fy satan va skönt och få sova länge imån!! Jihaaa!
Några bilder lägger jag in
-jag och Saana på elsäkerhetskursen
-leevi med hans coola hatt och brillor
-en retard bror med vattkoppor när han va liten :D haha hittade fotot och höll på och dö av skratt..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: