Måndaaag

2012-04-16 / 12:21:09
Helgen var suverän! Vi har nu i nån vecka planera syrrans möhippa och i lördags hade vi det.. Vi hade så kul som de bara gick.. Kvällen blev awesome! Fast jag hade kunna vara lite mer nykter än va jag va.
Vi var i paradise och festa loss där. När festen var över så promenerade jag hem till Sakari som bara bor ett par kvarter ifrån. Jag kom dit och va full som ett svin. Har på något sätt lyckats krypa ner under sängen och ropa på att jag har klaustrofobi.. Är rädd för trånga utrymmen. Kröp bort därifrån och där efter har jag slängt mig ner i soffan. Vaknade upp vid 9 tiden och kolla ner på golvet. Där hade jag tydligen spytt. (Skäms och skriva det här men whatever, jag drack som ett svin som sagt och det var hela tiden någon som bjöd) Jaa med världens bakis så hjälptes det inte. De var bara börja torka upp allt samtidigt som det nästan kom ut mera. Igår på kvällen börja ögonlocket svullna. Var har jag slagit det ? :D


Känns som en slö dag idag, orkar inte göra något ? Kanske ligger det lite bakis i det fortfarande?

Imån börjar praktiken. Inte taggad ett dugg...

Men när jag orkar skriva mer så berättar jag hela möhippa storyn och lägger ut bilder :)

Kiss n hugs

-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: