Helou motherfuckers!

2012-04-26 / 12:39:26


Japp.. Adhd,rastlös & hyper!?
Sitter hemma själv och har fett tråkigt. Övertalade Saana o komma hit på kaffe för en stund sen men hon stack och träna så nu sitter jag ensam. Japp men vi ska dra till Marielundsskolan och kolla när det är okej att vi har våra projektarbete där och vi ska ha hjärt&lungräddnings kurs för högstadiet.
Skönt med lång helg nu. Har jobb först på söndag igen :)
Har snurra runt här hemma sen halv 11 typ för gubben körde hem mig vid 10 nångång när han hade lunchrast.
Fett sugen på och ta nån öl idag, men kanske väntar jag tills lördag ändå? Ska ut med Saana då..
Looong time agooo :)

Nu ska jag och fixa mitt face och hår så man inte ser ut som sju svåra år :D

tjao!

-MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: