Godmorning sunshine!

2012-04-01 / 10:40:41


Vaknade för about en halvtimme sen.. Hade tänkt vakna vid 9 redan så jag hinner göra massor idag men som vanligt så hade jag bara stängt av alarmet och fortsattit och sova med sen fick jag ett sms som väckte mig och gjorde min dag super :)
Tänkte stiga upp här och äta en nyttig frukost och leta upp mina solglasögon och headset och dra och promenera runt marielund. Det ser ut och vara fint väder fast jag fortfarande ligger i sängen och har igen persiennerna. men solen lyser igenom!
japp men nu får jag börja rota runt var mina solglasögon kan vara.. För två veckor sen hade jag två par och nu är bägge borta. Men dom andra är troligtvis hos syster, där såg jag mina brillor sist och glömde visst ta med dom när jag stack!? Maybe.
Egentligen så hatar jag söndagar över mitt hela sinne. Men idag manipulerar jag mig själv att detta är en bra dag blablabla.. Så kommer inte surkärringen fram i mig.
Imorgon åker vi till luleå med skolan (typ studiebesök eller nått) Har tydligen inte lyssnat mer än att dom sa att vi ska äta nånstans och sen får vi tydligen shoppa lite om vi vill.


-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: