Godmorgon!

2012-04-05 / 06:07:17
Japp som sagt sista skoldagen och har vaknat vid 05.00 redan :) (Eller iförsig de har jag gjort hela veckan)
Sovit över hos en kompis och när han/hon åker till jobbet så kör han/hon hem mig samtidigt =) Sedan hinner jag sova ett par timmar innan jag ska upp till skolan igen men nu kom jag hem för typ en halvtimme sen och tänkte att jag är vaken fram tills skolan börjar för måste ändå stiga upp om en timme och leta reda på alla skolböcker jag har i lådorna för dom ska vara inlämnade idag. Går jag och sover så är jag extremt trött och orkar inte göra något så bestämde mig för att stiga upp ur sängen lite före halv 7 och koka morgonkaffe till farsan för han vaknar vid den tiden..
Idag har vi väl inte så speciellt i skolan. Elsäkerhetkurs eller något.. vette fasen? Var inte där sist när dom gick igenom så. Sedan är det bara och tömma skåpen och ge nycklarna till någon lärare. Finally, skolan är över nu! Men jag tror jag måste gå till skolan och fixa klart matten då jag har ledigt från praktiken och om jag har andra rester!? De tror jag inte.. fotografiskbild ska jag fixa under påsklovet och sedan gå och visa de till läraren så hon kan ge mig betyg i det.
Nog om tjötandet..
Nu har jag lov i 10dagar innan praktiken, skönt! Får vila av sig riktigt odentligt innan man går in i (arbetslivet) Blääh..
Jobb från 07.00-16.00 eller 12.00-21.00. Men sånt är livet.

Glad påsk på alla, fast jag vet inte ens när det är, typ imån.. Långfredagen!? ähh har inte koll på sånt. Men imorgon fyller jag 19 och har för mig att jesus korsfästet på långfredagen? WoOt, eller är jag helt ute och cyklar? Whatever nog om jesus.. :D

Tänker nog inte fira min födelsedag särskilt, typ kaffe och tårta för dom som vill och dricka på kvällen. Men ut på krogen har jag inte råd och gå. Men har tröttnat! Byhyy..
Men 19 är så onödigt så jag firar när jag fyller 20 istället :)

Smått sliten&Trött kanske :D?


-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: