due date

2012-04-23 / 22:09:42
Kollade precis klart filmen Due date tyckte den var skön.. Haha Zach Galifianakis är en av dom bästa skådespelarna tycker jag haha..
Är faktiskt rätt trött redan nu och det känns som lägg dags snart va ? :D
Går nuförtiden och lägger mig rätt tidigt för gubben vaknar halv 5 svensktid och då går jag oftast upp och dricker kaffe och lägger mig igen, men nu eftersom praktiken har det varit lite krånligt med och vakna,sova,vakna.. Så lätt hänt att man är redan uppe vid 8 på helgerna när man är ledig.
Gubben gick och la sig tidigt idag så jag bestämde mig för och komma hem.. Home sweet home, nå var det länge sen man sov i sin egen säng en hel natt <3 Känns bara så tomt när man inte har någon nära sig.
Nu ta en rööki sen borsta tänderna och tv en stund och sen naana..

-MinnaaPee

PosePose

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: