Bloggtorka

2012-04-22 / 21:33:28
Eller rättare sagt har jag inte haft tillgång till data så mycket.. Skrev en massor om syrras möhippa och när jag väl skulle publicera så försvann texten och bilderna, så då har jag inte hunnit skriva allt om det.. Men bröllopet var ju i fredags och det var så kul där allt var toppen och fint och de hade inte kunna gå bättre! Massa glädje tårar och underbart var det helt enkelt!
Japp som sagt har inte haft tillgång till dator för har typ "bosatt" mig i torneå.. Är här varje dag hos min sk. Pojkvän!?
Juste, och praktiken var okej! Handledaren var trevlig och allt men det finns inte så mycket och göra där så tiden går ganska sakta :/ Och skulle helst jobba morgonskift så man hinner göra något efter jobbet men nej :/ Mest kväll från 13.30-22.00 eller 11.30-19.30

07.00-15.00 hade varit bättre. Och endast 4 skift har jag.. :/

men puss på er nu går jag och lägger mig!

-MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: