Tjatjatja..

2011-10-04 / 23:49:39
tänkte bara kort berätta om min dag...

INTE GJORT ETT SKIT..

haha.. Joodå, skoldagen började kl 9.15 sedan kollade vi på en film och sedan slutade vi... wehoo. Väldigt nödvändigt och komma till skolan när jag hade kunna sova gott under varma täcket. Men nej! Tänkte att vi har nog något viktigt på religion timmen. Nope! En skit film bara
Sedan efter det kom jag hem och skulle koka kaffe till Saana. Men vi tog en tupplur istället och sov en stund, sedan började jag laga mat.. Saana fick fortfarande ingen kaffe. Sedan käkade jag och tänkte jo men jag kokar kaffe efter jag ätit. Blev så lat och la mig i soffan och surfade runt.. Efter about 3-4timmar fick Saana kaffe haha :D Vi har bara suttit hos oss i flera timmar och vi skulle ha "plugg dag" japp men det blev iställer gold miner dag. Vi har suttit och spela halva dan. Vi ska ha religion prov imorgon och har inte träna alls. Sedan ska fotografisk bild uppgiften vara klar tills imån. Den uppgiften gjorde vi :) sedan har vi prov på alla systemkamerans delar. Om vi klarar provet får vi ta hem systemkamerorna och fota under helgen om jag förstod rätt. Så jag har inte träna alls till det heller. Fan va lat man är när man bara sitter vid datan och dricker kaffe och snackar skit med Saana så varför gör man inte sina läxor!? Bläh
Men imorgon börjar jag 11.45 så jag har tid en stund och träna på morgonen innan skolan.

Nu ska jag ta och käka något och sedan sova :)

Skitsobilder




Nej nu är jag helt övertrött!

Godnatt!


Kiss n hugs

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: