Moi :)

2011-10-26 / 22:12:23
Tjena mitt bena!

Hmm.. Ganska "vanlig" dag idag. Precis likadan som alla andra vardagar.
Vakna upp på morgonen, skit trött osv. Skolaskolaskola.....
Men idag var det faktiskt rätt kul skoldag. Skolan började kl 9 men vi duktiga flickor åkte till skolan redan kl 8.
Vi har valt fotografiskbild i början av terminen, som jag säkert redan nämnt nångongång. Vi fick hem en systemkamera (Sån gammal, med filmrulle i) Inte display och inte minneskort. Så vi tog några bilder med Saana en kväll ute och idag i skolan några, så därför åkte vi kl 8 så vi hinner ta ettpar bilder till för det var nämligen så att vi hade bild på förmiddagen och då skulle alla bilder vara tagna, för vi skulle granska dom. Eller ja vafan man nu kallar det. Vi stog i ett mörkrum och sedan hällde vi i massa kemikalier hit och dit. Nästa gång blir det då och göra dessa till större foton eller något. Sedan har vi haft studiebesök också. Vi var till resursverkstan, någon man babblade om psykisktsjuka människor osv. Sedan åkte vi till marielund (rågångsvägen) Där har dom någonslags kontor eller liknande. Så där berättade en av personalen om hur det går till och jobba med människor med psykiska störningar eller något liknande. Sedan bjöd dom på kaffe&bulla. Så det var rätt intressant! Kanske mitt blivande yrke? Jobba med dom psykisktsjuka människor? Det är inte så farligt eller dumt som det låter. Tvärtom! Det lät ganska intressant! Men skulle nog vara mer intresserad och isånafall jobba med "ungdomar" som är psykisktsjuka än dom äldre.
Ojj vad tiden har rusat. Nu tror jag att jag hoppar in i duschen och tar och lägger mig.

Det var det!

Godnatt!


//MinnaaPee



Saknar Turkiet någon oerhört <3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: