Luleå

2011-10-20 / 22:14:35
Skit trött! Funderade på o hoppa in i duschen och sedan sova. klockan är lite över tio men är skit trött. Men jag vaknade upp vi halv 8 för klockan 9 så åkte vi till luleå. Hade tid hos läkaren först 13.00 men vi tänkte att vi åker till storheden först för farsan skulle till biltema och jag ville till H&M och kappalh. Vill ha en ny vinter jacka, men hittade ingen! :(
Sedan efter resan till sunderbyn så åkte vi till dollarstore.. Köpte två nagellack och hårnålar och nått smått..
Jag orkar inte ens skriva för det känns som om jag skulle somna hit. bläblablaaa....

NattiNatti!



Grrrr... :D                                                                  Målade naglarna :D





//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: