Kiss n hugs!

2011-10-11 / 20:16:18
http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/vardagsskor/nelly-shoes-427/naoma-427808-14/

Ska börja med att lägga in en link ^ För bilden fick jag inte fram hit av någon konstig orsak, med det är bara en link till mina skor jag beställt :) Syrran hade köpt dessa skor och hon visade mig dom och jag testade och dom var skit sköna =) Så jag klickade hem ettpar till mig också.
Har varit helt astrött idag.. Och legat i sängen och bara kolla på massa skit.
Finska Bigbrother börjar om 50min så tänkte ta en dusch innan det och sen krypa tidigt ner i sängen för måste vakna halv 7imån :S Har blodprov halv åtta. Och som sagt direkt jag går upp och vaknar tidigt och är iväg i go tid så har jag sovmorgon till 9.15 så jag får väl sitta ensam i skolan och vänta på dom andra. Men whatever
life is life.. Allt går inte alltid som man vill.. Eller ur min mun allt går oftast inte som man vill (undantag sker nångång)


Men sovsött nu ska jag iväg o duscha :)


Sliten?

3dagar till sen blir jag av med denna långa stav.. Börjar bli lite jobbigt när den är så lång, speciellt när man äter.


//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: