Gokväll!

2011-10-03 / 21:48:54
Godkväll!

Ligger i soffan och är lat som fan.. Blev plötsligt skit trött i skolan idag vid lunch efter att vi käkat. Sedan slutade vi vid 13.00 typ och jag kom hem och la mig på soffan direkt och kollade på tv en stund. Sen somnade jag antagligen vid 14 tiden nångång och vaknade precis innan salatut elämät började.. kl 18.30. Så det blev bara fyra o en halvtimmas sömn. Haha hoppas jag får sömn när jag ska lägga mig. Men tror faktiskt inte att det blir någon problem. Jag sover direkt jag har chansen till det. Jag gillar o sova :D Känner mig rätt trött nu också. Men det brukar vara så om man sovit för mycket.
Egentligen hade jag tänkt göra klart religion frågorna hemma och fotografisk bild uppgiften och träna till social omsorgsprovet. Men det blev tydligen inte idag så jag får väl ta och göra det imorgon. Och inte slänga ner mig i soffan direkt jag kommer hem efter skolan.
Nu ska jag hoppa in i duschen och ta och käka något efter det krypa ner under täcket och kolla på tv en stund och kanske somna om jag har tur :)


Godnatt!

Kiss n hugs

//MinnaaPee




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: