AjAjAj..

2011-10-01 / 12:43:15

Uch vaknade vid 10 pigg som fan förutom att jag var torr i käften och de bultade i tungan, så fort en massa vatten sedan efter typ 15min så gick det över. Hade faktiskt tänkt att det är värre nästa dag och när alla snackar om att den blir skit svullen oså, okej den är svullen men inte så mycket va jag tycker. Äta kan jag fortfarande inte göra. Känns konstigt och känns som att man sväljer med kulan osv.. Slängde i mig lite potatis igår eftersom pappa lagade potatis o något så jag fick mosa potatisen i slänge på lite smör så det inte var så torrt.. Nu på morgonen åt jag lite fil med socker. Jag vet att det inte än bra och äta mjölkprodukter eller dricka mjölk och sånt men det var jag tvungen för någonting måste jag ju få i mig. Hade tänkt o städa rummet lite nu och sedan fixa mig lite och dra iväg till torneå och göra lotto. Ikväll är det nämligen dragning på 10miljoner euro.. Alltså ca 100miljoner kronor. Sedan måste jag nog förbi ica och hämta blåbärssoppa och något mat i flytande form. Kan inte tugga. Måste "dricka" ner allt :) haha.. Men dehär går snart över. :)

PussPuss !

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: