Bloggtorka

2011-11-29 / 19:36:46
Hejåhå!
Har inte bloggat på ett bra tag nu. Har helt enkelt inte orkat eller kommit på något ämne att skriva om.
Nu bloggar jag eftersom jag har tråkigt och väntar på att maten jag värmer blir klar. Under den senaste månaden typ jag inte har bloggat så har det inte hänt något speciellt. Samma gamla :)
I helg hade jag SKIT kul! Jag&Saana var i umppari och kollade på hunks.. Mmmmmmums ;) Inte illa ska jag säga!
Hmm.. Jag kommer liksom inte på något jag ska skriva :D !?!
Kom precis från Mikko & Erika. Var en sväng dit med farsan och broshan. Ja men de var väl allt. Vi hörs om en månad!
Nej jag skojar Jag bloggar när jag orkar

TJingeling!

//MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: