Tjena bloggen..

2011-05-17 / 17:17:55
Det var ett tag sedan, men som jag sagt så har jag tröttnat eller så har jag någonslags period nu att jag inte orkar blogga helt enkelt!
Men det enda jag gör nu är jobba jobba & jobba. Eller så är jag ledig någon enstaka dag i veckan och på helgerna hinner jag inte blogga för har fullt upp!
skärskilt i helg. Eller i söndags. Party som faasen.. Det var Finland-Sverige match och gissa vem som vann... JOOO FINLAND SÅKLART!! Fyfan va gött!
Vi kollade första perioden hemma hos Marie&Jarkko sedan åkte vi fort till jetset för att kolla på dom två andra. Varje mål som Finland fick var det massa skrik på jetset! Grymt asså.. Och när Finland slutligen vann så hoppade alla runt och gapade, till och med dörrvakten =) Sedan festade vi i jetset en lite stund och sen åkte vi till Svenska sidan och cruisa och det var sååå mycket folk så har aldrig sett så mycket folk på svenska sidan. Alla tornebor, finska bilar alltså. Har inte haft så kul på länge som jag hade i helg!!!

Allt för mig tack o hej!

hahaha




Dålig kvalite men här har ni några! =)

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: