Sömnlös natt...

2011-05-24 / 00:15:05
Tror faktiskt det.. Har haft skit ont i halsen sen igår. I morse var de som värst, kunde varken äta eller dricka för det gjorde så ont. De har gjort ont och svälja hela dagen och har käkat bafusin eller vafan de heter hela dagen. Kom hem och och det gick och käka någolunda, men sen skulle jag och dricka kaffe hem till Saana men råkade somna och efter att jag vaknade så var det skit ont igen.. Varför gör det alltid så ont efter att man vaknat??? Och har tittat med ficklampa in i halsen och det ser inte bra ut. Det är skit svullet och har nu druckit en kopp finrexin och en kopp te, så nu känns det som LIITE bättre. Och har inte ens lust och röka för det gör så ont. Imorgon måste jag då ta ledig. Tänker inte pina mig själv och promenera från hus till hus och ha ont i halsen och inte få någonting o dricka. Bättre och vila och bli frisk än att springa ute och göra de värre. Jag har vaknat 05.30 idag, och är inte alls trött men kanske pga att jag sovit 2 timmar på dagen, men har tusen funderingar som bara snurrar runt i mitt huvud, saker jag ångrar så in i h.......
Jag har varit en riktig idiot jag vet. Hoppas allt löser sig men nu ser det verkligen hopplöst ut! Nu måste jag ta en cigg och försöka sova sedan. Hoppas det blir en bättre dag imorgon då.




Godnatt

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: