Seni seviyorum

2011-05-01 / 19:20:40
Hur ska jag ens orka skriva om vad som hänt under dom senaste 2veckor. Jag börjar väl från början men tar det kortfattat..
Jag och Saana åkte till Turkiet 16april om jag minns rätt och vi beställde resa ettpar veckor före det. Vi åkte dit utan att tala om det för någon och vissa som sagt var förvånade medans andra hade anat lite eftersom vi råkat snacka om det lite smått i smyg. Men som sagt vi åkte dig och jag säger att jag har aldrig haft så kul i hela mitt liv! Den veckan var en av dom bästa i mitt liv! Själv blev jag inte så brun, mest i magen för blir inte brun så lätt men flagna de gjorde jag bla i pannan och bröstet och axlarna.. Saana fick odentligt med färg första dagen och är mycket brunare än vad jag är.
Vi träffade på två killar från finland som satt och hängde med oss en kväll, sen lärde vi känna två turkar som jag skit snälla och vi har gjort dittan och dattan där så jag orkar inte ens berätta, men tro mig ni vill inte ens veta allt :D Mina nya skor som jag publicerat en bild på dom rosa. Dom blev helt pajj efter första kvällen men vi var uppe på borgen och massor med grus och sånt man var tvungen och gå på så dom blev lite slitna jaa..
1vecka går aldeles för sakta så jag och Saana har börja spara pengar till nästa resa :) Turkiet såklart! Och då ska vi vara 2veckor. Man blev ju helt tårögd och lämna alanya för alla är så trevliga där och sen viste man vad som väntar en när man kommer tillbaka hit. Samma tråkiga vardagar man har haft hittils!
Vissa från turkiet har jag fortfarande kontakt med på facebook.
Kom hem förra lördag och i måndags började jag praktiken på vårdcentralen. Tyckte inte det var speciellt kul i början men nu när man känner mer folk osånt så börjar det faktiskt bli roligare. Imorgon har jag kvällsskift 15.00- 21.15, tycker inte om kvällsskift. Finns inte så mycket och göra mer än att gå igenom alla rum och kolla så att det finns allt man behöver inför nästa dag och tiden går så sakta när man bara sitter ner. Hellre jobbar jag från 8.00-17.00
Och nu ihelg var jag hemma hos syrran på fredag och firade Pasi sedan åkte vi till umppari hela gänget som var där och som vanligt så dricker denhär tjejen 1 teqila för mycket, men skit i det jag kom ut på egen hand och börja nyktra till ute. Igår var det ju valborg och då tänkte vi att vi tar några hemma hos ville och ser vad vi sen hittar på. Jag var såååå trött så jag drack endast 6öl och ville hem sedan. Nu har jag tänkt och vara nykter ett tag för jag har egentligen inte ens lust men eftersom alla dricker så dricker jag också för jag vill inte sitta hemma ensam och sedan lyssna efter helgen hur roligt folk har haft det :) Men tur så jobbar jag nästa helg så det blir inte alkohol nästa helg! =)


Ett par foton:

R.I.P mina skor <3




Kiss n hugs

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: