Jag var visst trött...

2011-05-18 / 21:59:25
Sov i ca 5 timmar, jobbade till kl 13.00 sedan promenerade jag hem till moster och kollade på tv men jag orkarde inte hålla ögonen öppna så jag somnade i den sköna fotöljen, sedan ringer pappa och säger att han är påväg och ska plocka upp mig samtidigt, nåja jag gick ut och vänta på pappa och kom hem, hoppade ner i sängen & uppdaterade facebook och somnade :D Sedan tror jag att jag vaknat en gång i mellan, men jag måste varit så trött så jag minns inte ens det.. Nå ja nu har jag iallafall fått vila om någonting. De jag nu tänker på är att hur i helsikke får jag sömn nu till natten ???
Tror jag hoppar in i duschen nu och sedan tar och äter något och hoppar ner under täcket igen och kollar på one tree hill och om jag sen KANSKE skulle få sömn? :D

Sen hittade jag detta på Emmas sida så vi tar och gör detta nu....

FÖR ETT ÅR SEDAN

Hur gammal var du? 17
Vilken klass gick du i? OP1
Vad hade du för hårfärg? blont
Hur lång var du? Ungefär lika lång som nu 155cm
Vem var du kär i? Joni
Hade du någon pojk/flickvän? Jaa
Vad brukade du göra på fritiden? Umgås med Mina vänner och pojkvännen.
Vilka umgicks du med? De var nog mest Saana,Marie,Joni och ibland hans vän.
Hur såg du ut? Typ som nu skulle jag tippa? Nu har jag bara lite annan hårfärg
Var allt bättre då? Nejdå tror inte det. Det går inte o jämnföra
Skulle du vilja gå tillbaka dit?  Faktiskt inte!
Har du förändrats? På sätt och vis.

NU

Hur gammal är du? 18
Vilken klass går du i?  OP2
Vad har du för hårfärg?Blont med massa olika slingor. Finns bilder
Hur lång är du? 155,4cm
Har du någon pojk/flickvän? Nej
Vad brukar du göra på fritiden? Just nu så hinner jag inte med så mkt för jag jobbar men annars så umgås jag med kompisar mycket och sådant :)
Vilka umgås du med? Hmm alla har pojkvänner nu förtiden så man hinner inte som umgås med alla men dom jag någongång är med är Saana,Marianne o Minna.. Resten ser jag inte så ofta.
Hur ser du ut? Hur ska jag förklara detta :D Kolla på bilder

HAR DU..

sovit brevid någon av samma kön? Jaa
sovit brevid någon av motsatt kön? Jaa
slagit ner någon? Slagit ja men inte ner..
ljugit för en bra vän? Mm.
svikit någon? Joo
fuskat på prov/läxförhör? Juu :P
blivit kallad bögjävel? Nej
kallat någon bögjävel? Jaadå

VEM..

skrev du senast till på msn? Minns inte..
kramade du senast? De var Jarkko eller Marie i söndags :)
kan du lita på till 100%? Ingen egentligen. Finns några som jag litar på 99,9%
är den finaste personen som finns?Dom som finns för en när man behöver dom..
vill du vara med just nu? Ingen..
ringde dig senast? Pappa
skicka ett sms till dig senast? Saana?
skickade du sms till senast? Pappa

VAD..

drack du senast? Vatten
köpte du senast? Kebabsallad :D
gjorde du igår? Jobbade och kom hem och chillade, kolla film och sov.
ska du göra imorgon? Vakna tidigt,promenera till jobbet sen har jag inte tänkt längre än så..
vill du göra just nu? Tänkte hoppa in i duschen..
åt du senast? Kebabsallad efter jobbet.
är närmast dig som är rosa? mina mjukisbyxor

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Är du kär nu? Nej
Har du sårat nån så de börjat gråta? jaa
Har nån sårat dig så du börjat gråta? aa..
Har du haft ett förhållande som varade över 3 månader? Japp
Har du haft ett förhållande som varade över ett år? Nej
Har du haft ett förhållande som varade över två år? Nej

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: Mmm
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Jaa
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar: Haha jaa
Jag har en hemlighet som ingen vet: Japp
Jag har fuskat i ett spel: joo
Jag har struntat i ett prov: Jaadå

DÅLIGA TIDER

Jag dricker mig berusad minst en gång i månaden: JAA!
Jag har tagit mediciner mot depression: nix
Jag har anorexi och/eller bulimi: nee
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det: Japp
Jag har vaknat gråtande: aaa..
Jag har somnat gråtande: Jepp

DÖDEN

Jag hatar begravningar: Vem gör inte det!?
Jag har sett någon dö: Typ
Någon vän till mig har försökt begå självmord: Nej?
Någon vän till mig har begått självmord: Nix


//MinnaaPee





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: