Bloggtorka

2011-05-04 / 18:16:59
Orkar helt enkelt inte skriva lika mycket som jag gjorde förr.. Det var nästan dagligen jag skrev tidigare men vet inte har inte lust längre, eller insperation och vet inte ens vad jag ska skriva om längre. Det ända som händer just nu är liksom jobba jobba jobba & Sova sova sova. Det är ganska jobbigt och jobba från 08.00 till 17.00 och efter att man kommit hem så orkar man inte göra någonting. Igår kom jag hem la mig i sängen, somnade sedan vakna jag upp och åt och glodde på tv en stund och sen gick ja o la mig igen. Varje dag känns helt hopplöst, man orkar inte göra någonting, man träffar inte sina vänner för dom har andra arbetstider. Om jag är ledig så jobbar någon och om någon kompis är ledig så jobbar jag. Det är faktiskt ganska tufft. Och såhär kommer det liksom och vara i två månader. Fram till början av juni. Skit kul! Och har knappt ledigt. Denna vecka har jag en ledig dag och det är på fredag. Som tur så har jag ledigt tre dagar nästa vecka. Det är tufft och jobba men det är väl bäst och vänja sig. Sånthär är det om ett par år. Det är faktiskt rätt kul och vara på vårdcentralen. Man får lära sig massa och jag har lärt mig massa på endast en vecka. Så dehär är till hjälp faktiskt har jag märkt.
Kl är nu kvart över 6 så jag tror jag tar och hittar på något så jag slipper ruttna hemma.
GuleGule!

//MinnaaPee
iuu
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: