3 Maj

2011-05-03 / 20:29:56
Mår inte bra! Hela denna dag har varit så dyster och har inte varit på bra humör alls och ändå ska man försöka gå och le på jobbet samtidigt. Jag var så slut när jag kom hem vid halv 5 så jag gick raka vägen upp i sägen och kollade på salkkarit och one tree hill och sedan hade jag somnat och nu så ligger jag fortfarande här. Tänkte gå ner och koka kaffe och äta någonting och sen hoppa in i duschen och gå och lägga mig tidigt idag så man inte ser ut som jag på jobbet idag, helt trött och sliten. Jag kan knappt hålla mina ögon öppna så trött är jag. Jag vill aldrig bli gammal och börja jobba :D Jag sitter hellre i skolan bara man får cash av det så :P
Samtidigt när jag tog en tupplur så drömde jag att Saana kom och försökte väcka mig och ropa kom igen packa fort fort vi ska iväg vi får inte missa flyget. Så fucking irriterande och drömma såna drömmar och sen är det inte sant. Men jag gick in på apollos sida och vings och vilka sidor man nu kan beställa resor på. En resa i början av augusti kostade ca 4500:- kr och det var 2veckors resa. Inte så farlig, så nu gäller det att spara varenda slant :) Det är inte klokt hur mycket jag verkligen vill utomlands. Sedan så saknar jag min och Saanas bästisar där :)


Jag & Saana och våra bästisar =)




//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: