1 Mars

2011-03-01 / 19:18:32
Började skriva blogg tidigare, hade tusen saker som snurrade i mitt huvud men ändå fick jag inte ner dom här på bloggen. Visste allt jag skulle skriva om, men sen blev det som blackout, inte ett skit minns jag. Men nu när jag druckit kaffe och funderat lite så ska vi se om jag får ner någonting.
Alltså såhär har min dag sett ut.
Åkte till skolan lite före åtta och första lektionen har vi matte, som oftast förstör min dag(eller resten av skoldagen)Gillar inte alls de ämnet! Plus att jag precis börjat på ett nyt kapitel minns inte ett skit från förra året och när jag behöver hjälp med ett tal, så hjälper matte läran mig och säger. Du ska bara räkna ihop Pi gånger radie gånger radie. O då frågar jag honom men hur mycket är pi? Och vad är radiet jag ska räkna ut? Men HÄRREEGUUD dehär kan man ju i lågstadiet redan. Och jag som alltid haft problem med matte. Gissa fan nu om jag har lust och be om hjälp när jag fasna någonstans och behöver hjälp! Japp men efter att matten tog slut så gick jag och Saana till fiken för Mikko&Erika satt och drack kaffe där. Sedan gick vi upp till svenskan och då säger svenskaläraren att vi har föreläsning kl 10 som tar två timmar. Då tänkte jag vafan TVÅ TIMMAR? Om klimatförändringen,vädret och allmänt sånt skit jag inte bryr mig om.
Det gick ganska fort ändå, men jag minns inte om jag lyssnade för jag var inte så insatt, de mesta tiden satt jag och lekte med mitt hår,bet på naglarna,åt banan och spelade med mobilen. Ganska respektlöst och sitta framme med mobilen, men jag brukar inte göra det. Nu såg ingen så de gjorde ingenting! Det var Pär Holmgren från Svt som har varit tv meteorolog som hade föreläsningen. Visste först inte vem de var, men sen när alla sa att han varit meteorolog på svt så börja jag titta men jo fan ser han bekant ut på något sätt. Men han har inte jobbat som meteorolog på två år utan han har nu haft såna föreläsningar här och där och om dittan och dattan mest om klimat och sånt bajs :P
Sen hade vi engelska, och den lektionen gick fort om någon! Hann nästan inte göra någonting :D
Sen hade vi Seijas lektion men hon var inte i skolan så Pia hade oss istället och ja som sagt vi kollade på film om våld och hann bara se början för sen somna jag. Efter det kom Emmas pappa och hämta oss och när jag kom hem bestämde jag mig för att dra ut någonstans så snabbt som möjligt så jag inte går och lägger mig, blir lat och tillslut orkar jag inte gå någonstans. Men det var precis de som hände nu! Här sitter jag,trött som den och orkar inte göra någonting! Jag funderar på om jag nu skulle dra en sväng till mormor, men jag fryser bara ja tänker på de. Det är så kallt :( Men samtidigt blir jag tokig av att sitta hemma dagarna långa! Nej nu ska jag faktiskt slänga på mig täckbyxor och dra iväg.

GuleGule!

//MinnaaPee




Haha ser han bekant ut??

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: