tjaba tjena halo!

2011-03-16 / 20:54:48
Kom precis hem från UG och idag känns det som att jag har fått mycket gjort fast jag egentligen inte ens har gjort så speciellt mycket men eftersom jag suttit hemma så jävla mycket så var det faktiskt skönt och vara någon annanstans än hemma.
Så i skolan så hände det inte så mycket. Vi hade samhälls och där var en kvinna som kom och berätta nått skit om kronofogden och jag höll på och somna. Sen hade vi engelska och jag gjorde provet och stack och sist men inte minst så hade vi gympa och då skulle vi promenera till stranden och dit kom gympa läraren med stavar och glidare så vi tog glidare och åkte ner för backen och var som små barn igen =) Sedan slutade vi. Jag satt hemma och bråkade med datorn en stund för denna skit laggar ju och massa så om den nu laggar så ska jag väl ta ett snack med datorkunskapläraren som fixat andras datorer när dom pajjat. Sen vid fyra tiden så åkte jag och pappa till stan och jag var och tog foton till Id kort för måste förnya mitt innan för den blir gammal i maj men vill ändå ha ett nytt nu innan jag fyller 18 för man vill ju inte visa upp ett id kort när man går in på krogen som jag gjort när jag var typ 14bast. Skit snyggt foto herregud, dom skulle ju säkert inte ens släppa in mig. Sedan åkte vi till rusta och sen körde pappa mig hem till min morbror för mormor var och passa Alvin där en stund (som jag är gudmor till) Fy sjutton vad han har vuxit han kan krypa och ställa sig på fötter redan. Så honom lekte jag med en stund och han blev ledsen när vi stack med mormor. Vi promenerade hem till mormor och jag drack en kopp kaffe där och kollade på salkkarit och ringde Emma då hon var påväg till Ug och då mötte jag upp henne&Sandra och satt där en stund drack saft och snackade gojja och så stack vi hem. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra så jag tänkte om jag ska ta och kolla på burleque igen för tyckte den var skit bra! Och förresten! Prick 3 weeks left!
Dehär blir sista inlägger för idag så godnatt!
=)

ID bilderna men blev inte alls nöjd så dom får ni inte se närmre!
Och fan va pinsamt. Gubben skulle precis fota så börja jag och skratta men jag bad om ursäkt och så tog han ett foto och visade och frågade ska vi ta en till? Så sa jag JA! Och så tog han nu dom jag har i handen^ och dom blev ännu värre än dom första bilderna man man is ju inte börja tjata på att TA EN NY TA EN NY. För det var tillräckligt pinsamt när jag började skratta mitt i allt :D


//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: