Subrubra!

2011-03-14 / 16:23:05
En gammal hälsning jag och pernilla kom på för några år sen.. Damp? :D Subrubra!

Jaa.. Första skoldagen efter lovet. Började trögt! orkade inte gå till naturkunskapen eftersom jag hade tandläkare 09.40
menmen hade en bra morgon. Han dricka te och käka och fixa mig lite, ingen stress. Tvärtom! Var klar en halvtimma tidigare än vad jag och Marianne åkte.
Sedan damppade nätet i skolan så fick precis inte så mycket gjort. Sen åkte vi hem och här är jag då, drack två koppar med kaffe och har legat i sängen. Måste fixa rummet lite, byta sängkläder och träna till engelska provet men jag förstår inte denna trötthet! Måste verkligen piggna till lite! Men kanske några koppar kaffe hemma hos syrran och sedan träna på engelska senare. Joo om jag får shuss dit och tillbaka så kan jag åka =)
Helgen var skit rolig! Vi festade lite hemma hos ville och sen sov jag över där och ville hämtade mat till oss på dagen medans jag och Marianne städade. Sen kollade vi på saw 7 som var ganska tråkig! Men det var ganska äckligt och käka och kolla på det samtidigt!
Nu kommer några bilder från lördagen!





Ähh det får räcka!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: