Sportlov

2011-03-04 / 13:14:06
Fiiifaan.. En kvart kvar sen har vi lov ;) Imorgon åker vi då till Muonio och är där fram tills torsdag. Har nog redan skrivit dehär i ett tidigare inlägg men engång till ifall någon har glömt det. Just nu har vi matte och har inte gjort ett enda tal. Har suttit på facebook och läst bloggar och massa skit så att denhär lektionen skulle gå fortare men nej :/ Ganska trögt!
Idag när jag kommer hem så ska jag ta och leta fram en lagom stor resväska jag ska ha mina grejer i och packa ner de mesta idag så jag inte behöver stressa ihjäl mig imorgon för vi åker redan på morgonen. Sen måste jag leta fram min tvlåda för vi ska nämligen släpa med min tv men de är bara en 19tums så den tar ju inte så mycket plats i bilen.
Nu orkar jag inte skriva mer för kommer inte på något, det slår tomt nu! Menmen Trevlig helg!



Tog dessa bilder precis.. Och nu bestämde jag mig för att sluta, nu går jag!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: