LördagLördagLördag

2011-03-26 / 19:34:45
Halloj! Tänkte börja och berätta om gårdagen. På kvällen promenerade jag hem till Ella som sagt och där va en "klassträff" alla 9:2 från Marielundskolan och jag var som undantag :D haha jag gick ju i 9:3 men eftersom jag sen sjätte eller sjundeklass har umgåts med alla dom så räknades jag med ;). Men de kom ju mer folk dit sen som varken gick i deras förra klass eller min förra så att. Kvällen spenderade jag där och ute på stan en stund. Erika chaffade en stund och jag åkte med. Sen tänkte jag jag går och lägger mig hemma hos mormor för hon var vaken ganska så sent så jag väckte henne inte. Största orsaken var nog för att hon hade en hel hög pizza hemma och jag som var så hungrig och sen tänkte jag ojojoj! Namm.. Så hos mormor har jag legat hela dan och kollat på vampires diary eller hur man skriver det och smallville. <3 Man kan aldrig tröttna på den. Kom hem för drygt en timme sen och tänkte hoppa in i duschen och jag orkar nog inte sitta hemma hela kvällen så om jag tar med mig min chips påse och dipp och knallar iväg till mormor igen sen lite senare =)

O juste när jag kom hem så stog de ett par sneakers på bordet som pappa köpt åt mig



//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: