Läggdags

2011-03-22 / 21:16:57
Tjenare.. Tänkte bara berätta om min dag kortfattat:
Började skolan kl 8 och vi hade matte första lektionen och det blev inte mycket gjort. Behöver hjälp! Orkar inte jobba i skolan med och skulle lätt kunna tänka mig att jobba hemma med det men behöver samtidigt hjälp och ingen jävel kan hjälpa mig :D Måste väl bara försöka jobba med det hemma. Jag har iallafall med böckerna så om jag får en sida gjort innan fredag för då har jag matte nästa gång.
Sen hade vi svenska och gjorde klart mitt PM och de ska redovisas nästa vecka nångång? Huhu.
Sen hade vi samhälls och gick igenom gamla samma skit om ekonomi och sånt jag inte är ett dugg intresserad av och vi har prov på det nästa vecka nångång. Sen hade vi lunch och hade världens håltimme så jag stack hem till moster och drack kaffe.
På eftermiddagen så har jag inte gjort ett piss. Låg i sängen i nån timme och sen stack jag hem till mormor och satt där i nån timme och kom precis hem och här är jag då och ska ladda ner salkkarit och hoppa in i duschen och sen hoppa ner i sängs och kolla på salkkarit och sen sova :)

Visst har jag kul :D ?

NattiNatti

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: