Ingen ork

2011-03-31 / 19:59:55
Det slår tomt.. vet inte vad jag ska skriva om för har inte haft ork.
Menmen.. Ganska lugna puckar har vi haft i skolan nu i några dagar. Fått sluta tidigare för vi har inte naturkunskap längre och Seija är inte i skolan så hennes lektioner har vi inte haft! =)
Ingenting speciellt har hänt under dessa dagar.. eller joo men mer avslöjar jag inte.
Om 6 dagar fyller jag 18 och då blir det rajtantajtan! På onsdag den 6 så ska jag,jenna,Sanne iallafall vet inte om erika skulle komma eller någon annan men iallafall. Vi ska ha middag hemma hos syrran sedan ska vi fixa oss och dra ut på krogen en sväng och ha en riktigt trevlig kväll! Sedan på fredag den 8 april så ska jag väl ut med syrran och dom då. Lördagen blir nog då och ligga hemma och ha bakis med massa gott. Så helgen där på lär det nog bli och festa med mina minderåriga kompisar :D Eller ja fredag den 15april ska jag ha tårta hemma och bjuda hem mina kära vänner <3 Sen på lördag få vi se vad som händer. =)
Sen har vi påsklov vill dra bort härifråååån.... Oulu? Utomlands? vettefan va man ska ta och hitta på. Mest av allt vill jag utomland men det blir väl ändå inte av. Kanske senare eller efter sommar? Njanja vi få se.
Imorgon är det fredag och vi har ingen skola. Göttmos!
Nu ska jag glida hemåt och hämta lite saker och promma tillbaka hit till mormor. Har sovit överhär hela veckan, men ibland orkar man bara inte vara hemma. Och joo iförrgår sov saana här med mig =) Riktigt myskväll!
Uppdaterar senare om jag har tråkigt vilket jag lär ha för det finns inte så mycket och göra här mer än att spela tetris som jag är helt beroende av. Men det är säkert därför det är så skönt och vara här ibland. Precis ingenting att göra och man får bara vara. Menmen
Ha en fortsatt trevlig kväll!

//MinnaaPee

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: