HAHA

2011-03-17 / 15:12:07


Sitter dricker kaffe och asgarvar för skulle ta en bild på mig och då såg broshan det och gick och ställde sig i hallen och tryckte röven i glasfönstret.
en tråkig skoldag med etik&soc.omsorg om jag minns rätt eller något men vi snackade mest skit och tittade på en film om alkoholister. Sen hade vi engelska och jag förstår inte hur engelska lektionerna alltid går så fort!? Men de är ju bara bra det. Sedan hade vi lunch men eftersom det var soppa och jag var inte så värst hungrig så fick jag Marianne med mig och vi promenerade till banken, jag skulle fråga om ID-kortet och vad det kostar och sånt men jag hann aldrig fråga mer än att hej! Jag skulle behöva förnya mitt ID-kort och tänkte då att måste man ha målsman med sig?
Oså frågar hon hur gammal jag är och så svarar jag 17. Och då blev hon värsta uppkäftig. NEJ DET GÅR INTE NEJ MAN MÅSTE HA MED SIG MÅLSMAN DET STÅR PÅ PAPPRENA OCH SÅ ÄR DET. JAA,MM,JAA.  Sånt skit. Fan va bra kundservice. Men då åker jag dit men pappsen imorgon igen då. Imorgon är det freeedaaag. Fan va gött! Helghelghelg.
Dagar kvar: 2veckor och 5dagar
Nu ska jag lägga mig en stund och titta på tv eller ladda ner en film och kolla om man blir trött i ögat så tar jag en timmas tupplur :)
Ha en fortsatt trevlig dag!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: