Excited

2011-03-04 / 23:38:21
Hoppas verkligen att resan till muonio blir perfekt! Men de kommer den nog bli! Tänkte blogga fast jag egentligen inte har så mycket att skriva om, men dehär kan vara sista inlägget på 6dagar om jag då inte hinner skriva på morgonen samtidigt jag dricker morgonkaffe eller om jag inte mobilbloggar där borta. Men det är ganska jobbigt och blogga med mobilen. Men sen när vi på torsdag kommer hem så lägger jag in massor med bilder!
Men nu börjar jag bli trött och tänkte gå och lägga mig för ska nog vakna senast halv 9 för vi åker iväg vid 11 nångång och jag vill vakna ifred och inte stressa. Men allt är packat & Klart så de behöver jag inte stressa över.
Så godnatt folket!

//MinnaaPee




Här ligger muonio.
I vänster kant nedanför enontekiö.
Kommentarer!
Postat av: Emilia

Trevlig resa (=

Kommenterat - 2011-03-04 / 23:46:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: