DAMP

2011-03-14 / 21:22:01
Dagen började helt okej men sen vände det. Plötsligt blev jag på skit dålig humör, la mig i sängen och kolla bara på massa serier. humörsvängningar.. uch fy det går som en berg&dalbana.. skit sur...Ledsen...bra humör... damp! Typ nått sånt :D Så nu ska jag ladda ner salkkarit,hoppa in i duschen och ta en jävligt fet tallrik med mat och sätta mig och kolla på salkkarit.. Hatar mensen! Sånthär är det. ÄTAÄTAÄTA.... damp,intedamp,damp.. huhu. Killar var jävligt glada alltså!

Ojust fan har inte ens tränat till engelska provet. Nu är det kört!

//MinnaaPee


Haha jag och Marianne skulle ta KILPPARI KUVIA. Alltså såna roliga närbilder men de lyckades inte helt :D




Godnatt!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: