Blogg lust.

2011-03-21 / 22:08:56
Ingen alls! Orkar inte blogga riktigt för har annat för mig just nu. Ska försöka börja med svenskan lite eller så går jag och lägger mig nu "tidigt" och försöker vara pigg imorgon.
kortfattat:
har inte gjort ett skit idag. Efter skolan kom jag hem typ vid halv 4. Vi var på studiebesökn som gick över tid. Sen har tiden bara rusat iväg och satt hemma en stund och försökte jobba med PM, men de sket sig. Min hjärna slog tomt!
Sen promenerade jag iväg till mormor vid 18 tiden och satt där med Marianne ett tag till kl 8 typ och sen stack Marianne och övningskörde och jag promenerade hem, hoppade i badkaret, faan va skönt måste varit ett år sen typ sist :D Sen ladda jag ner salkkarit och kollade precis klart dom och nu borsta tänderna och rulla ner ögonlocken :)

Här är en gammal bild på Mig,Markus&Diablo

Datumet stämmer ej!


NattiNatti


MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: