2 weeks left

2011-03-23 / 14:13:33


2weeks left! Om exakt 2 veckor fyller jag år..

Kom precis hem från moster eller ja.. Var i skolan och sen hade vi gympa på stranden och vi fick välja mellan åka pulka eller powerwalk så jag hade jeans och datan med mig så jag gick och tog närvaro och stack hem till moster tills pappa då kom och hämta mig. Nu sitter jag här vid köksbordet och tänkte koka nudlar för är vrålhungrig för käkade bara lite sallad i skolan. Mina inlägg har blivit rätt korta nu men jag har ingenting speciellt att skriva om så. För jag gör samma saker dag ut och dag in. Skola,ligga hemma,skola ligga hemma. Sånt trist men vi få se nu när våren kommer så behöver man inte ligga hemma. Kanske tappa ett par kilo som jag nu under vintern har samla på. Men man sitter ju och små käkar hela tiden. Har gått upp två kilo på typ 2månader. Men om jag så vill så får jag faktiskt bort dom. Måste bara ta mig i nacken och kanske göra prommisar hit och dit och äta lite nyttigare kanske :D ?
Men före sommaren så ska jag vara i form.
Allt för mig denna gång hejs!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: