Tummen ner!

2011-06-21 / 18:04:11
Asså vafaan?? Denna huvudvärk kommer och går.. igår morgon så var jag yr som fan och huvudvärk, men det gick över efter nån timme. Samma sak samma tid i morse.. Men det gick sen över igen. Igår kväll fick jag huvudvärk och var tvungen och gå och lägga mig för var så förbannad. Jaadå nu kom huvudvärken igen. Hoppas den inte varar länge. Men jag kanske vet vad det beror på. Jag har läst mycket om diet osånt. Jag har verkligen försökt och äta nyttigt och lite och inte så ofta, och jag har läst om det och dom säger att man har huvudvärk i nåndag sen släpper det. Så om det beror på det?? Vafan inte vet jag.
Jag har bara suttit hemma och inte gjort ett piss, är så trött på att sitta hemma men det finns ju ingenting att göra,skärsklit i detta väder...
Man blir helt deppis när det är sånthär väder, skulle det vara soligt och varmt så är man på mycket bättre humör!
Känns som att hela sommaren kommer & se ut såhär. Bajs sommar om det fortsätter såhär!

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på tv eller något liknande. Ännu engång sånhär onödig inlägg men so? Har tråkigt :P


Tänkte slänga in en bild, jag tagit en bild från lördags :) Tycker faktiskt att det är tråkigt om inte folk har bilder på sina blogg.


Kiss n hugs

/MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: