Så skönt så skönt!

2011-06-10 / 16:57:08
Sitter på bakgården och njuter av det härliga vädret. +30 typ.
Har lust och ta en filt och ligga ner och sola MEN tyväär så går det inte! Jävla äckelgubbe vi har som granne står och stirrar i fönster direkt man tar fram solstolen och börjar sola.
helst skulle jag vela dra till stranden, vi åkte till stranden igår men det var SÅÅÅ Fullt med folk så vi bestämde oss o dra till Erikas o deras stuga och ta och sola där och grilla. Så vi hade en rätt så mysig kväll igår. Grillade massa gott och tog ettpar bärs osånagrejjer :P
Idag har jag funderat på att dra ut eller något.. Få se nu, köpte nya skor igår och dom ska jag ha på mig ikväll =)


Sånahär vanliga pumps =) Jävligt sköna!


Kiss n hugs!

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: