Njae...

2011-06-21 / 15:23:37
Det var ju bättre idag i stallet, men ändå inte helt nöjd. Men kanske beror det på min fucking huvudvärk som jag fick där.. Det mesta jag gjorde var ju mocka skit och mocka skit sedan har jag suttit en hel del i kafferummet, spån har jag slängt hit och dit i spiltorna & boxarna.. Sedan har jag suttit och kollat när knattarna har ridigt, dom är faktiskt ganska duktiga! Själv har jag sån feber o rida, har säkert tappa skillsen och vågar inte ens :P Litar inte på dessa hästar...
Nog för att jag inte ens ska rida där.
Få hoppas på det bästa nu att det blir bättre och bättre..
Joo sedan promenerade jag hem på lunch rasten och det var inte direkt bästa vädret nej! Tvärt om. Regnade som fan och var genom blöt när jag kom hem!
Sedan var det dags och promenera tillbaks. TUR så hittade jag en paraply hemma så det hjälpte lite :P
Har fortfarande lite huvudvärk och tänkte om jag skulle ta en tupplur men HOPPAS jag inte sover lika mycket som igår.. (Haha fyra timmar!)
Menmen.. Nu tar jag och hittar på något. antingen sova eller något!


Kiss n hugs

//MinnaaPee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: