Konstigt!

2011-06-03 / 13:45:16
Dehär är ju fan konstigt! Värsta skönt väder och jäkligt varmt.. Vissa dagar har det ju varit varmt och soligt, men antingen så har det blåst jävligt mycket så de har inte ens varit skönt då, eller så har det plötsligt blivit molnigt och det gör en irriterad bara. Men nu är det skönt! Började städa rummet för en stund sen men blev lat men eftersom klockan är så lite så tänkte jag faktiskt ta och städa odentligt nu! Var och köpte två nya kuddar också för dom andra var så gamla. Va faktiskt och jobba idag men när vi var hemma hos ett par gamlingar och jag stog och diska så blev jag yr helt plötsligt :S Kan bero på att jag inte käkade i morse. Vi hade kaffe rast och jag gick och la mig men det hjälpte inte. Efter en stund skulle vi och städa hem till en och de va så jobbigt och städa med huvudvärk. Jag sa till min handledare när jag skulle på lunch att jag tar och promenerar hem till moster (hon bor nära min arbetsplats) jag promenerade dit och ringde farsan ifall han kunde komma och hämta mig, så han kom hem till moster och drack kaffe och jag vilade en stund. Efter att jag tagit huvudvärkstablett så kändes det som att de börja hjälpa. Vi tänkte grilla idag jag,farsan,och om bröderna också och kanske moster =) Kanske så ska jag ta ett par öl men bara TVÅ eftersom jag måste jobba kl 07.00
nu ska jag ta en röööki paus här imellan och fortsätta med städningen =)

Kiss n hugs

//MinnaaPee




Hittade min gamla keps så var tvungen & testa ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: